problemer med tak og bagasje lokk

Discussion in 'Problems, Fixes, Tips...' started by anlageir, Jun 4, 2013.

1. anlageir

anlageir Copenworld Newbie

Car(s):
    daihatsu copen
    HELLO (jeg kommer fra Norge, og engelsken min er ikke så bra. Men jeg vil Trye.) Støvelen vil ikke åpne, er det røde lyset på og det piper hele tiden. Det var vann i bagasjerommet sist vinter, og serviseman sa at motor for oppstart og taket er ødelagt. Han hadde ikke servise manual for Coopen min. Han åpner taket og boot manuellt fra Instruksjon fra Brukermanual. hvis jeg Trye å starte prosess med å åpne taket, kan jeg høre motoren fungerer. alle vinduene gå ned, taket start åpningen, men støvelen vil ikke åpne.
    jeg har servise manualen, men jeg kan ikke finne hvilke sider de diskripsion av denne motoren i bagasjerommet. Det er somting annet i bagasjerommet som løfter boot.
    jeg håper du forstår qustion:. :) O

2. debs

debs Copenworld Member

Car(s):
    Copen 659cc '53 plate, plus BMW 520d estate.
    Hei Anlageir
    Jeg haper vi har noen norske medlemmer som forstar engelsk og kan hjelp deg!:rolleyes:

3. debs

debs Copenworld Member

Car(s):
    Copen 659cc '53 plate, plus BMW 520d estate.
    I have translated Anlageir's question, so hopefully someone can advise?

I come from Norway, and my English is not so good. But I will try. The boot will not open, the red light comes on and it beeps constantly. There was water in the boot last winter, and serviceman said engine start-up and the roof is damaged. He had no manual for my copen. He opens the roof and boot manually from the User Manual. If I try to start the process of opening the roof, I can hear the motor working. all the windows go down, the roof starts opening, but the boot will not open.

I hope you understand the question

Share This Page